În 23 aprilie Stefan Victoraş avea în cont

DONAŢII în cont RON: 3355 ron
DONAŢII în cont EURO: 350 euro

DONAŢII în cont USD: 1000 dolari

Teledon total din 54 apeluri: 365 euro

TOTAL DONAŢII LA 23 aprilie: 1921 euro

Mulţumim tuturor celor ce au răspuns apelului de suflet al părinţilor lui Stefan Victoraş

4 răspunsuri

  1. Draga matusica sunt BUNELU lui MATEI!Multumesc ca sunteti alaturi de Maty si de parintii lui,Nici nu stiti ce bucurie am avut cad v-am citit cuvintele calde trimise pe blogul lui Si noi am trimis ptr.cei 2 stefanuti de npaste toate gandurile ns. si ruga ptr.cel de SUS ca sa ajute toti copii care fara voia NIMANUI sau trezit cu o asa boala.nE E TARE DOR DE EL DAR NOROC CU NETUL CA IN FIECARE ZI[CHIAR SI DE 2-3 ORI] PUTEM SA-L VEDEM SI AUZI.sI EL A FOST DIAGNOSTICAT PRINTR-O INTAMPARE: ACUM 2 ANI A AVUT FEBRA-39 SI- SI L-AM INTERNAT LA SPIT DE COPII DIN GALATI.La iesire -hemoglobina=6,5! Stiti ce s-a spus? e o usoara anemie dupa febra avuta! S otia care a lucrat o vbiata la spit. jud.[bacteorologie-microbiolog],stati asa ca nu se poate ,hai sa fi fost8-9,dar la 6,5 treaba nu e in regula .Asa ca cei de aici nu stiau mare lucru de TALASEMIE MAJORA . Atunci fuguta la Fundeni, care stiau si ne-au trmis la Inst. de hematologie -de pe stef, cel mare .Verdictul a cazut ca o bomba Dupa cateva zile de lacrimi ,ca PUTEAI SA CRESTI DUNAREA PESTE COTA DE INUNDATIE,am afat de pe net toate aspectele bolii si le-am spus la cpii : GATA CU BOCETELE CA N-A MURIT NIMENI SI ATATA CAT MAI EXISTA O SANSA NE AGATAM DE EA .ASTA A FOST si de atunci am urmat toti pasii din aproape in aproape:transfuzii lunare[2 ani? ptr.un copil?]faxuri cu ROMA si strangerea de fonduri etc…sa stiti ca o parte din banuti s-au adunat tot de la oameni de conditie medie .CEI BOGATI? [OAMENI,SOCIETATI]=ZERO ZERO contributie ,doar COMPATIMIRE!!Poate daca chemam t.v.ar fi azvarlit din maruntisurile lor in fata t,v.-ului.V-am spus ca sa stiti ca DRUMUL e al naibii de GREU ,dar, ..intotdeauna exista un DAR, INSA NU E imposibil!!iNGERUL LUI MATY A FOST D-L MINISTRU PACURARU ,care in urma apritiilor t,v. a sunat si a finalizat baii ptr. operatie >Restul ,mai birocratia unora ,mai incompetenta altora,in nov.08 suma a ajuns la ROMA ,iar pe 7-8 dec.08 au fost chemati la roma ptr. a icepe procedurile ptr.TRANSPLANT.acesta a fost drumul deznadejdei, transformat acm in CALEA SPERANTEI!! Printe altele [multe gesturi] 2 imi staruie in minte: eram in parc cu maty in toamna si o d-na [25-30 ani]cu cpil de varsta lui maty i-a dat 50roni ptr. ca la recunoscut de la t,v.[lacrimi,putine??]si 2.acum cateva zile sebi[tati]ne-a spus ceva la care au ramas MUTI ,cad maty a zis : stii tati ca la galati cand imi puneau cateterul MA MAI DUREA CATEODATA DAR NU AM VRUT SA VEDETI VOI!!CRED CA ACESTI COPII S-AU MATURIZAT INAINTE SI MA FAC SA CRED CA STIU SA-SI MAI MENAJEZE SI EI PARINTII -atat cat sta in putere lor de gandire!Am si o propunere de cum sa-l ajut pe stefanut> Am incercat si cu stefanut-1 dar nimeni nu s-a imlicat.Propunerea e inca pe -protv-catalin maruta -prezentator,,Happy Hour””>mai vorbim

  2. Draga bunelu, am văzut acum vreo 15 ani, cînd eram medic pe ambulanţă o fetiţă de 13 ani care m-a impresionat profund. Era mică, nedezvoltată, arăta cît un copil de 8 ani, slabă dar cu burta mare, cu piele închisă la culoare,dar era deosebit de serioasă şi resemnată, cu ochii ei mari şi trişti. Avea talasemie majora, avea splina scoasa, avea ciroză, trăia numai prin spitale, dar nu era supărată pe nimeni. Se împăcase cu soarta ei şi avea o maturitate şi o înţelepciune de ţi se rupea sufletul. Aşa sunt copii cu talasemie. Aşa sunt copii cu boli grave, în general. Ei înţeleg şi suportă totul cu multă răbdare, mult mai bine decît adulţii.
    Acum, mulţumim lui Dumnezeu că a evoluat medicina şi pot fi salvaţi prin această intervenţie de transplant medular. Voi bate la toate uşile, voi face tot ce se poate pentru a strînge bani pentru Ştefănuţ al nostru. Dar voi încerca din toate puterile mele şi poate mai participă şi alte voci din presă, sau medici să deschidem ochii oamenilor şi doctorilor ca să nu mai apară cazuri de talasemie majoră. Suferinţa prin care trec aceşti copii şi părinţii lor, costurile enorme pe care le presupune tratarea lor trebuie să înceteze. Am speranţe că vom reuşi. Multă sănătate să aveţi şi să vă bucuraţi de însănătoşirea lui Mateiaş.

  3. Draga Bunelu,stiu ca drumul este lung si anevoios de aceea am si inceput sa ne agitam din timp.Stiu ca tot de la oamenii de conditie medie va veni ajutorul,cred ca e inutil sa va spun cate mailuri am trimis,nici macar nu si-au facut timp sa ma refuze „politicos”,insa nu mi-am pierdut speranta,mai ales ca am reusit sa dam totusi peste niste oameni cu suflet,care ne ajuta(au preluat blogul nostru ,ne-au dat sfaturi si curaj).Nici nu indrasnesc sa sper ca vom reusi sa strangem toata suma,dar macar o parte din bani si apoi o sa vedem ce putem vinde…Problema mea actuala este ca asteptam de o saptamana sa primim sange si nu avem;fiecare saptamana inseamna scaderea hemoglobinei cu cate un gram…Ca mama inteleg suferinta parintilor lui Matei,ai lui Stefanut Florescu,Andu,…si lista din pacate poate continua.Mi-a fost tare greu sa accept acest crud adevar,mai ales ca efectuasem testele specifice talasemiei in urma cu 11 ani;pana nu am vazut testele genetice am sperat sa fie o eroare de diagnostic.Dar ii multumesc lui Dumnezeu ca am o fetita sanatoasa,ca exista totusi aceasta speranta de care ma atarn cu toata fiinta mea,ii multumesc ca ma facut sa ma schimb ca om si sa apreciez lucrurile simple din jur,ca am reusit sa cunosc copii asa de draguti ca Matei,Stefanut,Andu,desi asi fii vrut sa-i cunosc in alte conditii.Va multumesc pentru incurajari.Sunt alaturi de Matei si de parintii lui.Le urez mult curaj si reusita totala.Nu stiu daca voi reusi vreodata sa-i multumesc prin simple cuvinte sorei mele pentru tot ceea ce face,pentru suportul moral pe care il acorda intregii familii.Dumnezeu sa ne ajute sa trecem cu bine de aceasta incercare.Ma rog pt. toti copilasii bolnavi,sa reuseasca…

  4. MAMA si MATUSICA,ma bucur ca am putut sa va spun cateceva din drumul strabatut de MATY timp de 2 ani pana a ajunge la roma![009 este al 3-lea an].CURAJ ca si stefanut are ingerul lui!Nu trebuie sa disperam ci sa facem PASII maruntei,maruntei pe care ia facut MATY.V-am mai trimis azi un comentariu ,cred ca pe 2.Domnul sa fie alaturi de voi toti Ma puteti contacta ptr. propunerea facutaref.la teren ptr. ca si maty mai are nevoie de banuti si mpe putin 20mii euro ar iesi si ptr stefanut!!0720733513

Lasă un răspuns

